sâmbătă, 7 decembrie 2013

Moldova are viitor

În ziua de azi, când tineretul pleacă în ţări mai dezvoltate, eu merg în Republica Moldova. Recunosc că de fiecare dată merg cu mare plăcere.
Chiar dacă parcurg un drum de 11 ore.
Merg cu plăcere pentru că văd că Moldova are viitor. Merg şi întâlnesc oameni minunaţi.
Mă simt ca acasă! Moldova e aşezată pe nişte plaiuri minunate. Toată lumea de acolo se miră ce găsesc eu frumos în acele locuri. Moldova
poate deveni o atracţie turistică a Europei.
Pentru asta trebuie să investească şi să îşi păstreze zonele sale naturale. Produsele moldoveneşti pot oricând concura cu cele străine. Eu
personal ador să mănânc ciocolată de la” Bucuria”. Chiar dacă în România e scumpă. Eu nu mă am cu vinul, dar am băut recent unul produs
la Cricova. Vă spun sincer că nu mi-a făcut rău la hiperaciditate. Eu unul sunt foarte uimit de tradiţiile voastre.
Aveţi atâtea ansambluri folclorice. În lume sunt
cunoscuţi doar Lăutarii, conduşi de maestrul Nicolae
Botgros. Am avut plăcerea să fiu anul ăsta pe 27 august
la Chişinău. Pur şi simplu am rămas uimit când am văzut
zecile de formaţii şi ansambluri populare prezente.
Moldova este, din păcate, o mare necunoscută pentru
străini. Foarte puţină lume cunoaşte aceste plaiuri
frumoase. Sper ca tineretul să înţeleagă că integrare în
UE va aduce prosperitate acestor locuri.
Paul SZASZ SEBES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu