sâmbătă, 7 decembrie 2013

Aceeași mîncare, dar nu și pentru maturi...

De la o vreme încoace, de cînd am început să vizitez mai des pizzeriile Andy's Pizza, mereu mi-am
pus întrebarea: de ce mincarea de pe cele două pagini, din meniu, pentru copiii pînă la 12 ani- nu poate fi
destinată și maturilor?! Cred că această întrebare nu mi-am pus-o doar eu ci și voi...sînt sigură. De cîte ori
adresam întrebarea dată chelnerilor- mereu primeam același răspuns: "Nu se poate! Noi singuri nu știm de ce
și nu sîntem de-acord cu asta, dar cert este că mîncarea de pe aceste două pagini este doar pentru copiii pînă
la 12 ani."
Fie... Și dacă ai un copil acasă și vreai să i-ai la pachet? "Nici așa nu se poate."- mi-au spus chelnerii.
Ș-atunci am înțeles eu că un răspuns amplu și clar la această întrebare îmi va putea da doar un bucătar de la Andy' Pizza. Și fiindcă,
din fericire, locuiește vizavi de mine un bucătar la Andy's Pizza Rîșcani, i-am adresat această întrebare "întrebătoare" la care el a fost de-
acord să mă "lumineze"...
Am ales ca rețetă de bază- „Pasta Basta”- macaroanele cu piept de pui fiert. Dacă e să enumerăm componentele care merg la
pregătirea aceste-i mîncări,acestea sînt: pasta „Taglierini”, piept de pui fiert, cașcaval „Parmigiano” , gogoșari, ou, verdeață și unt. E ceva ce
noi nu cunoaștem?! Ba din contra! Păi atunci care e problema de spun bucătarii că se prepară greu?
În fine... Sînt, desigur, și bucate care se fac mai greu, cum ar fi, de exemplu, pizza „Ursuleț” care are forma acestuia... Deși mulți cred
că nu e ceva greu să faci o pizza unde „ochii sînt doar două măsline”...că o porție de Pasta Basta e simplă de pregătit- trebuie doar să fierbi
macaroanle și pieptul de pui ș.a. Nu sîntem noi persoanele potrivite pentru a critica munca bucătarului, că doar nu avem studii atît de
avansate ca el...
Și cu toate că mulți nu sînt de-acord cu această regulă de la Andys Pizza, noi nu putem face nimic... Regulele sînt reguli...cu toate că
uneori sînt făcute să le și mai încălcăm...
Diana GUJA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu